Kampania Paradiso

Father-Officer Mueller was in the Security Control room, making the routine early shift systems check when all alarms rang. Immediatly, his comlog link opened a priority communication channel with the officer on guard in monastery's crypt.

Around the image of Order Sergeant Ostermann a series of icons confirming his identity, security access level and communication link encryption code, were swirling. However none could hide the nervousness of the PanOceanian soldier.

"Sir! The Relic has suddenly gone active! It has begun to project map data and send messages in unknown language!"

Zasady:

1. Wybór armii - wybieramy frakcję na cały akt. W trakcie gry możemy wybierać czy daną misję zagramy listą ogólną czy którąś z sektorówek.

2. Punktacja w scenariuszach - scenariusz wygrywa gracz z większą ilością zdobytych Objective Pointów. W wypadku remisu liczymy ile komu zostało punktów na stole. Jest to ważne o tyle, że zależnie od sukcesów lub porażek, gracz zagra inne scenariusze;)

3. Tryb Narracyjny - modele które umrą podczas kampanii i nie powiedzie im się rzut na MEDEVAC lub CUBEVAC nie będą dostępne aż do końca gry. Śmierć special charactera wyłącza nam wszystkie jego wersje - np tracąc Achillesa tracimy też opcję wystawienia jego profilu w Hoplite Armour.
Tracąc zwykłego żołnierza po prostu obniżamy jego AVA do końca gry.

4. Doświadczenie (EXP) - w trakcie kampanii każdy z graczy zdobywa punkty doświadczenia.
Doświadczenie dostajemy za:
- Każdy zdobyty w trakcie gry Ovjective Point = 1 EXP
- Napisanie battle reportu po zagranej grze = 2 EXP (jednorazowo za każdą misję)
- Napisanie historii naszego SpecOpsa = 2 EXP (jednorazowo)

5. Wydawanie punktów doświadczenia - za zdobyte punkty doświadczenia (EXP) gracz może rozbudowywać swoją specjalizacje wojskową lub rozwijać swojego SpecOpsa.
Rozwijając specjalizację obowiązują następujące zasady:
- by wykupić kolejny poziom budynku trzeba posiadać wszystkie poprzednie poziomy.
- bonusy ze wszystkich poziomów kumulują się.
- nie można wykupić danego poziomu budynku kilkukrotnie.
- gracz może mieć tylko jedną specjalizację!

6. Specjalizacje:

Level 1: 2 EXP
Level 2: 5 EXP
Level 3: 9 EXP
Level 4: 14 EXP
Level 5: 20 EXP

Mobile Reserve Speciality
Level 1: +5 punktów przy tworzeniu rozpiski
Level 2: +5 pkt przy tworzeniu rozpiski i +1 SWC
Level 3: +1 SWC
Level 4: + 5 pkt przy tworzeniu rozpiski
Level 5: Przeciwnik gra z jawnym porucznikiem.

Support Speciality
Level 1: +1 AVA wybranego modelu. (nie Special Charactera)
Level 2: +1 AVA wybranego modelu. (nie Special Charactera)
Level 3: +1 AVA wybranego modelu. (nie Special Charactera)
Level 4: Wszystkie modele posiadające STR dostają +1 STR (max 3)
Level 5: Przeciwnik gra z jawnym porucznikiem.

Psi-Ops Speciality
Level 1: + 10% do wartości retreatu! (czyli żeby złamać naszą armię trzeba 85% nie 75%)
Level 2: + 10% do wartości retreatu! (czyli żeby złamać naszą armię trzeba 95% nie 75%)
Level 3: Darmowy dowolny najemnik
Level 4: Cała armia dostaje zasadę Religious Troop
Level 5: Przeciwnik gra z jawnym porucznikiem.

Immediate Deployment Speciality
Level 1: +3 do WIP porucznika podczas rzutu na inicjatywe
Level 2: +3 do WIP porucznika podczas rzutu na inicjatywe
Level 3: Gracz zawsze może wybrać stronę po której się rozstawi, niezależnie od wygranej/przegranej inicjatywy.
Level 4: Automatyczna wygrana w rzucie na inicjatywe.

Intelligence Speciality
Level 1: Przeciwnik musi ujawnić jakich ma skoczków (Airborne Deployment) podczas rozstawienia.
Level 2: Zmusza przeciwnika do powiedzenia czy ma w swojej armii modele z zasadą Holoprojector, Impersonacja czy modele w Hidden Deploymencie. Nie musi jednak zdradzać szczegółów;P
Level 3: Pełen wgląd do rozpiski przeciwnika. (ale bez ujawniania np które camo to mina, a które to minelayer)
Level 4: Pozwala zagrać drugą rozpiską ułożoną przed grą. Decyzję o zagraniu alternatywną rozpiską podejmujemy PO zapoznaniu się z rozpiską przeciwnika:)

7. SpecOps - SpecOps zaczyna z 0 EXP. Możemy w niego inwestować EXP zdobyte podczas gry. Rowzój SpecOpsa jak w Army6. 

 

 

Zapraszamy do udziału w kampanii Inifinity. Więcej informacji na forum : http://forum.sztab.com.pl/viewtopic.php?f=75&p=53599#p53599