Turniej Wh40k na Raszynie - 19.09.2015

Więcej informacji na Forum

Miejscówka: Klub Raszyn, ul. Rynarzewska, Poznań
Wejściówka: 15 zł (członkowie PKGB SZTAB z opłaconą składką 10 zł)
Termin: 19.09.2015r.
Gramy 3 bitwy na 1500
Czas jednej gry: 2h 15min
Limit miejsc: 18

Ramówka
Start i zapisy: 09:30
Wyniki do 18:00

- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ETC!!!
- Gramy na stołach 72” x 48”.
- Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymają od -3DP do 0:20 włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Jeśli po skończeniu się czasu na grę gracze nadal grają, a nie liczą punkty, dostają oni -2DP za każde rozpoczęte 5 minut spóźnienia.
- Jeśli przez 10 minut od skończenia się czasu na grę gracze nie oddadzą wyników, ich bitwa kończy się automatycznym wynikiem 0:0.

BUDOWA ARMII:

- Każdy gracz ma na budowę armii 1500pkt.
- Należy wybrać 1 primary detachment i dowolną ilość innych detaczmentów.

Dopuszczone są:
- Wszystkie oficjalne i aktualne kodeksy datalsate i formacje stworzone przez GW wydane przed 14.08.2015
- fortyfikacje: Imperial Bunker, Sky Shield Landing Pad, Imperial Bastion, Aegis Defence Line.
0-1 Super Heavy lub Gargantuan Creature (codexowe czyli właściwie IK lub WK)

Niedopuszczone są:
- Eskalacja
- Imperial Armour
- Armie unbound

Obowiązuje następujący format rozpisek:

9. PUNKTACJA:

Na wynik składają się 4 elementy:
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)
b) Eternal War - zgodnie z zasadami misji
c) Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę)
d) First Blood, Linebreaker, Warlord

Punktacja
Różnica w VP przekłada się na wynik
0 - 10:10
1-2 - 11:9
3-4 - 12:8
5-6 - 13:7
7-8 - 14:6
9-10 - 15:5
11-12 - 16:4
13-14 - 17:3
15-16 - 18:2
17-18 - 19:1
19+ - 20:0
- Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17DP pkt. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
- Gracze w dowolnym momencie mogą umówić się na wynik 10:10.
- Tabled - Punkty małe liczone normalnie (dogrywane tury przez gracza)

KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:

1. Generowanie mocy z Rulebooka.
2. Wystawienie znaczników, gracze losują kto pierwszy wystawia znacznik. Gracz, który pierwszy wystawia znacznik wybiera czyje znaczniki będą użyte.
3. Rzut na to kto wybiera stronę.
4. Losowanie Warlord Traitów
5. Rzut za Night Fight (tylko jeśli gracze tak zadecydują).
6. Rzut na to kto zaczyna - zwycięzca rzutu decyduje kto jest pierwszy.
7. Wystawienie armii, pierwszy gracz zaczyna.
8. Wystawienie Infiltratorów, gracze losują kto pierwszy wystawia infiltratorów.
9. Pierwszy gracz może oddać zaczynanie drugiemu.
10. Scout Redeploy, gracze losują kto pierwszy przestawia.
11. Przejęcie Inicjatywy.

MISJE:

1.
Eternal War: The Scourging
Melstrom of War: Contact Lost
Rozstawienie: Hammer And Anvil

2.
Eternal War: Emperors Will(5VP każdy)
Melstrom of War: Spoils Of War
Rozstawienie: Vanguard Strike

3.
Eternal War: Big Guns Never Tire(4 znaczniki po 3VP)
Melstrom of War: Cleanese And Control
Rozstawienie: Dawn Of War